Sander Schaafsma en Brian van den Bosch versterken commerciële afdeling SC Cambuur
We zijn terug in de Eredivisie (waar we horen), maar komen er ook nog steeds aan! Dat blijkt wel uit de enorme afname van de seizoenkaarten en de grote toestroom van sponsoren in de afgelopen weken. Om verder te bouwen op weg naar de Eredivisie en het nieuwe stadion heeft de club dubbele versterking gevonden op de commerciële afdeling.
Vanaf 1 juli aanstaande zullen er twee nieuwe gezichten de club vertegenwoordigen richting onze sponsoren en zakelijke partners. Het gaat hierbij om Sander Schaafsma en Brian van de Bosch. Dit is deels ter vervanging van Karin Smit, die de overstap heeft gemaakt naar onze maatschappelijke stichting Cambuur Verbindt.
Sander (31) is een goede bekende in het Leeuwarder amateurvoetbal en al sinds 2014 actief in het bedrijfsleven. Hij werkte onder meer voor Randstad, Technogym en BVNG en kan niet wachten om aan de slag te gaan voor SC Cambuur. “In deze functie kan ik mijn twee grote passies, voetbal en sales, combineren en als je dat dan ook nog mag doen voor je favoriete club is dat helemaal mooi meegenomen. Vanuit het Cambuur-netwerk ken ik al veel mensen, maar ik kijk er ook enorm naar uit om nieuwe contacten op te doen en op zoek te gaan naar mogelijkheden om elkaar nog meer te versterken en verbinden.”
Zijn nieuwe collega Brian (24) sluit zich aan bij deze woorden en zal zich voornamelijk bezighouden met de backoffice, de Bundeling app en het organiseren van zakelijke evenementen. “Sinds 2015 ben ik al in verschillende vrijwilligersfuncties actief voor deze mooie club en dat ik nu de commerciële afdeling mag versterken is een prachtige kans die ik met beide handen wil aangrijpen. We hebben volop ideeën om zodra het weer en kan mag een aansprekende netwerkagenda te presenteren en via de zakelijke app van Bundeling sponsoren nog meer met elkaar in contact te laten komen.”
Foto: SC Cambuur