KPN Official Partner van de Eredivisie
KPN is met ingang van het voetbalseizoen 2014/15 Official Partner van de Eredivisie. Vandaag maken beide partijen gezamenlijk bekend daartoe een overeenkomst te hebben gesloten.
Alex Tielbeke, commercieel directeur Eredivisie Media & Marketing: “We zijn trots dat we onze krachten met elkaar bundelen. KPN en de Eredivisie zijn twee mooie, Nederlandse merken met hun wortels diep in de samenleving. De komende tijd gaan we samen aantrekkelijke initiatieven ontwikkelen om de voetbalbeleving onder de miljoenen voetbalfans door heel het land nog verder te versterken.”
Jaap Postma, Directeur Consumentenmarkt KPN:” We zien ernaar uit om als supporter van het nationale clubvoetbal de komende jaren een positieve bijdrage aan de sport te leveren en tegelijkertijd onze diensten extra aantrekkelijk en onderscheidend te maken. Door de grootste en populairste sportcompetitie van Nederland te koppelen aan de dienstverlening van KPN gaan we onze klanten unieke meerwaarde bieden.”